Pogosta vprašanja in odgovori | Pajntar.si - prodaja, montaža in servis profesionalnih aparatov za gostinstvo

Pogosta vprašanja in odgovori

• Pokvaril se mi je eden izmed aparatov, kako dolgo bomo čakali na popravilo?

Težavo sprva poskušamo rešiti že preko telefona (Electrolux Essentia), da bi bil vaš izpad prometa čim manjši. Če to ni možno se trudimo, da zagotovimo obisk serviserja v roku 2-3 dni in napako čim prej odpravimo. Vedno se lahko zanesete na našo strokovno podporo.

 

• Želim si kupiti profesionalno kuhinjo, kakšen je proces nabave, montaže?

Predlagamo, da nas najprej kontaktirate na katerega od naših kontaktov, da se dogovorimo za termin prvega sestanka. Na prvem sestanku nam boste zaupali vaše želje, potrebe, finančne okvire, mi pa jih bomo realizirali. Skupaj bomo našli pot do vaše idealne kuhinje.

 

• Izdelek, ki ga želim kupiti, ni na vaši spletni strani, našel pa sem ga na strani Electrolux professional, ga lahko kupim preko vas?

Seveda, kontaktirajte nas in pripravili vam bomo najboljšo ponudbo za vaš želeni izdelek.

 

• Sem iz Ljubljane in potrebujem servis, se lahko obrnem na vas?

S pomočjo naših servisnih partnerjev vam ponujamo servisno podporo na območju celotne Slovenije.

 

• Potrebujem celostno rešitev za bar, vendar nimam dovolj finančnih sredstev, nudite možnost plačila na obroke?

Ponujamo vam leasing poslovni najem opreme preko podjetja Grenke Leasing. Stopite v kontakt z nami in skupaj bomo našli ustrezno financiranje za vas.

 

• Katere vrste aparatov servisirate, pokvarila se nam je profesionalna hladilna omara?

Servisiramo vse profesionalne termične kuhinjske aparate, pomivalno tehniko in hladilno tehniko. 

Pajntar - profesionalne kuhinje d.o.o.

Idrija pri Bači 71/o
5216 Most na Soči
Slovenija